Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Data mining pro efektivní komunikaci se zákazníkem
Madhi, Simona ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tématem této práce je ilustrace a vysvětlení přínosu data miningu pro efektivní komunikaci se zákazníkem. Cílem práce je provedení data miningové analýzy k dosažení výsledků potencionálně kladně ovlivňujících vztah organizace s jejími zákazníky, a to s využitím nástroje KNIME Analytics Platform. V práci je nastíněn teoretický podklad řízení vztahů se zákazníky, data miningu a využití data miningu pro zlepšení CRM, následovaný analýzou trhu s data miningovými nástroji a představení vybraného nástroje KNIME Analytics Platform. Dále následuje praktické využití poznatků při provádění analýzy reálných dat za cílem nalezení znalostí o zákaznících, které by byly využitelné pro implementaci v rámci CRM strategie a konečně pozitivního ovlivnění hodnoty vztahu se zákazníky.
Trendy v analytickém CRM
Heřmanský, Michal ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá hlavními trendy v oblasti analytického CRM. Cílem práce je tyto trendy identifikovat a porovnat s reálnou situací na trhu CRM. Práce je rozdělena do několika částí. V úvodu je popsána problematika Customer Relationship Managementu spolu s architekturou CRM systému. Dále je popsáno analytické CRM a jeho základní funkce. Jednotlivé trendy jsou přehledně charakterizovány a následně jsou v další části porovnány se současnou situací na trhu CRM. Přínosem této práce je shrnutí aktuálních trendů v oblasti analytického CRM a jejich porovnání se situací na reálném trhu CRM produktů.
Využití BI v řízení vztahů se zákazníky
Zvolánek, Tomáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zabývá systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a možnostmi jejich rozšiřování a nadstaveb pomocí technologie Business Intelligence (BI). Práce se zaměřuje na specifickou část CRM -- na tzv. "analytické CRM" (aCRM). Problematiku aCRM práce zkoumá komplexně, tedy v celé šíři -- od její historie, důvodů k použití, přes návaznosti na další problematické okruhy podnikové informatiky, až po samotnou výstavbu a realizaci vlastního analytického CRM s využitím technologie BI.
Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR
Maňáková, Helena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Customer relationship management je přístup zahrnující sofistikované metody, které napomáhají komplexnímu zvládnutí vztahů s firemními zákazníky. Tvrdá konkurence v globálním měřítku, kdy dochází k zostřování podmínek obchodování, vede podniky k zamyšlení nad svým portfoliem zákazníků. V České republice se stále více hovoří o zákaznické orientaci a péči o vztahy se zákazníky. Poznání zákazníků je klíčovým faktorem úspěchu. Tomu napomáhají informační technologie pro řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Firmy si uvědomují nákladnost těchto technologií a hledají levnější a dostupnější řešení. Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit kritéria úspěchu CRM softwaru jako služby v České republice. Předmětem práce je stanovit metodu zjištění jednotlivých aspektů úspěchu, provést výzkum a zhodnotit jeho výsledky. Práce obsahuje podled na úrovně CRM, souhrn kritérií pro výběr CRM aplikace, popis technologie SaaS -- software jako služba, výzkum s uvedenými výsledky a závěr.
Analytické CRM - přehled trhu a trendy
Prochásková, Jana ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Analytické CRM zpracovává data o zákaznících uložená v jednotlivých systémech. Výsledky těchto analýz jsou využívány při realizaci strategie zaměřené na zákazníky. Trh s CRM systémy i přes ekonomickou krizi roste. Mezi hlavní trendy patří poskytování CRM jako služby, zaměření na udržení stávajících zákazníků a úspora nákladů optimální cílením marketingových kampaní. Cílem této práce je vymezení oblasti podporované CRM systémy a pojmu analytické CRM, analýza trhu a trendů v této oblasti, představení přístupu společnosti Good Data k analýze dat o zákaznících a návrh možného rozšíření jejich služby v oblasti CRM.
Trh CRM systémů a jeho vývoj
Dudek, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Klaschková, Jana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření uceleného přehledu analytických CRM systémů, které jsou nabízeny v České republice, s důrazem na využití těchto systémů pro marketingové procesy. Do průzkumu budou reflektovány nové trendy v marketingu a CRM systémech a zároveň jejich vývoj do budoucna. V poslední době dochází k mohutnému rozvoji CRM systémů, které jsou obecně chápany jako nástroje pro automatizaci obchodních procesů a již méně je CRM systém považován za nástroj pro řízení marketingových činností firem. V neposlední řadě je CRM zaměňováno s informačním systémem, přitom tento koncept existuje již řadu let a vychází z marketingu, na což se velmi často zapomíná. Obsahem této práce je ojedinělý pohled na CRM z marketingového hlediska a vytvoření uceleného přehledu analytických CRM systémů, které jsou nabízeny v České republice, s důrazem na využití těchto systémů pro marketingové procesy a vyvrátit několik nejznámějších mýtů, které se vyslovují o CRM potažmo o CRM systémech. Práce je převážně zaměřena na analytické CRM systémy, u kterých dochází k největšímu růstu a lze je velmi dobře využít pro marketingové činnosti firem. V poslední době dochází k velkému rozvoji marketingu a CRM systémů. Práce se bude snažit obsáhnout všechny nové trendy a ujednotit pohled, jestli se CRM systémy vyvíjejí na základě nových trendů v marketingu. Jestli jsou schopny na trendy reagovat anebo se rozvíjejí zcela samostatně jiným směrem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.